5 sekund do IO – Media Rodzina – Książki dla młodzieży

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0

23,99 

Świetna fabuła, trudno się oderwać od czytania

Wiele osób obawia się, że granie w gry komputerowe może mieć zły wpływ na zachowanie młodzieży. Na przykład poprzez dużą ilość przemocy w grze zachęci się do stosowania jej poza grą. Po przeczytaniu tej książki wydaj Cie się, że to właśnie było główną motywacja do jej napisania.

Mimo, że nie ma wielu naukowych dowodów na poparcie teorii, że gry wideo, w szczególności te brutalne, sprzyjają tendencjom antyspołecznym lub przemocy u młodych ludzi. Wydaje się, że autorka zapomniała, że obecne życie dzieci wygląda już inaczej, niż w czasach jej młodości.

Dobra książka, zupełnie inna od tych, do których przyzwyczaiła czytelnika ta autorka

Jest tu podjęty nie tylko problem atrakcyjności świata gier, świata wirtualnego i uzależnienia od niego. Może nawet ważniejsze jest ukazanie tego, co możliwości wirtualnej rzeczywistości wyzwalają w człowieku. I często są to raczej mroczne strony jego duszy…

Fascynująca lektura młodzieżowa. Lektura na najwyższym poziomie, która nie tylko snuje niezwykle prawdopodobną opowieść rodem z niedalekiej przyszłości, ale traktuje swojego czytelnika z największą powagą. Małgorzata Warda ukazuje prawdziwe emocje, realne rozwiązania, najnowsze techniki połączone z tym, co nazywamy potocznie legendami technologicznego świata. Być może gdzieś tam istnieje już technologia tak zaawansowana jak fikcyjna tutaj Work a Dream, być może ktoś już dzisiaj testuje ją na ograniczonej grupie graczy, planuje jej coraz bardziej brawurowe wykorzystanie. Nic nie jest niemożliwe, jeśli wyłączymy wyrzuty sumienia, jeśli pozwolimy sztucznej inteligencji eksplorować ludzkie umysły i przekraczać dotąd nieprzekraczalne.