Gra Klucz i się ucz, Maxi – Alexander – gra edukacyjna

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0

Gra dla 5-latka

W tej grze dzieci będą mogły poćwiczyć swoją zdolność otwierania zamków i motorykę dłoni. W grze „Klucz i się ucz, Maxi” mamy dostępne aż 4 klucze i jedną paletę z otworami. Paleta z otworami służy do umieszczenia w niej odpowiednich kluczy. Zadanie może wydawać się proste, ale każdy klucz ma inną końcówkę, dlatego trzeba być bardzo uważnym. Dużą rolę w tej grze pełni spostrzegawczość i refleks, ponieważ gracze po dopasowaniu klucza odkrywają kolejną kartę. Na następnej karcie znajduje się wzór otworu. Kto pierwszy znajdzie ten wzór i dopasuje do niego odpowiedni klucz wygrywa.

Dwa warianty gry „Klucz i się ucz, Maxi”

Dostępne są dwa warianty gry. Podobnie jak w pierwszym wariancie do gry będą potrzebne klucze, ale bez paletki z otworami. Drugi wariant gry polega na odsłonięciu karty z kolorami. Na karcie z kolorami znajdują się na przykład kilka kolorów: czerwony, zielony i niebieski. Karty nie zostawiamy jednak cały czas odkrytej tak jak w pierwszym wariancie. Po krótkiej chwili odwracamy kartę i zapamiętujemy ułożenie kolorów. W ten sposób gracze nawlekają teraz klucze na nitkę: czerwony klucz, zielony klucz i niebieski klucz. W ten sposób ćwiczy się pamięć dzieci.

Zawartość pudełka: 8 kluczy, 2 paletki, 2 linki, 30 kart kształtów, 25 kart kolorów, klepsydra,90 żetonów, instrukcja.

INFORMACJE PODSTAWOWE
Wiek: Od 5 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: Dowolny
Dostępne dodatki: Nie

Dydaktyka:

  • Skojarzenia
  • Zagadki logiczne